Selam

Selam uzun zamandır yoktum. Biraz önce yazı yazdım ama arkadaşın hesabından yazmışım farkettim ve sildim ahanda bu ikincisi. Yokluğumda buralar yorumla dolar hasretimden prangalar eskitilir sanmıştım ama hiçbiri olmamış hiç gelen giden yorum yok. 2 tane yorum var sadece gelen onları da birazdan onaylayacağım. Çok kırdınız beni blogdaşlar (: Ama olsun yorum atmasanızda canlarımsınız :P Neyse şimdi ileriye dönük planlarım var önce com lu falan bi domain alacağım ondan sonrasına bakacağız. :P:p Görüşmek üzere hoşçakalın.

7 yorum:

  1. Hoşgeldin @havan topu :) şu com olaylarına ben de girmek istiyorum aslında <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tşk ederim hoşbuldum açelya :P:p

      Sil
  2. havantopu.com MÜSAİT :) hadi hayırlı olsun öyleyse :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hangi firmadan alsam bilemedimki :))

      Sil
  3. hoşgeldin. Ben de çok giremiyorum. Özletme kendini

    YanıtlaSil
  4. Mert hoşgeldin :) Ben de blog adımı değiştirdim :)

    YanıtlaSil
  5. Hoş geldin Mert,umarım alabilmişsindir aldım alıyorum derken elinden kaçırma ban gibi:)))
    benim blogumun com uzantısı 3-4 el değiştirdi hepsinin de ilk işi bana satmaya çalışmak oldu:)))Ben de inat ettim almadım blogumun adını alanlara ah ettim hiç bir işinize yaramayacak dedim:))))))))
    Ahım tuttu sanırım öyle de oldu en son alan çalıp çırpıp doldurmuş içini çok kişiyle sıkıntıları oldu:)
    elden kaçmadan almışsındır umarım:)

    YanıtlaSil