Sahalarda Görmek İstediğimiz Hareketler

Futbolcuların gol attıktan sonra ne yapacakları belli olmuyor. Kimi tribüne koşuyor, kimi kulübesine koşuyor. Kimi de koşmuyor, ona doğru koşan arkadaşlarından kaçıyor. Gelin bu ilginç türleri tanıyalım;

- Gol attıktan sonra yüzüğünü öpen futbolcu: Eşine jest yapıyordur. Eğer eşi tribündeyse, yüzüğünü öptükten sonra onu işaret eder: "Aha ben şu kız için attım golü, aha lan şurdaki işte, nasıl ama eheh..." der gibi.

- Gol attıktan sonra arkadaşlarından tiksinen futbolcu: Bu adam golünü atar ve sevincini paylaşmaya gelen arkadaşlarının elinden kurtulmaya çalışır. Genelde yedek kulübesindeki bir arkadaşına koşar bu tip futbolcular. Arkasında da "Pas verin derken iyiydi ama dimi ibiş" diyen takım arkadaşlarını bırakır.

- Sevgilisinin/eşinin fotoğrafını tişörtüne basan futbolcular: Gol attıktan sonra formalarını çıkarırlar, altlarındaki tişörtte sevdikleri kişilerin fotoğrafları olur. Ben bunlar kadar tribünlere oynayan başka adamlar görmedim. Ayrıca benim bi sevgilim/eşim olsa gol attıktan sonra niye onu 20bin kişiye gösteriyim ki lan?

- Maç öncesi koreografi çalışan futbolcular: Bunlar maç öncesi anlaşır: "Hafız, kim golü atarsa şeref tribününün oralarda veriyoruz kolbastıyı tamam mı?" ya da "Beyler gol sonrası takla atmak eskidi, halay mı çeksek artık lan?" şeklinde olabilir. Genelde videoda da seyredebileceğiniz gibi birbirleriyle uyum içinde yaşarlar gol sevinçlerini.

O değil de hakemler iyi yönettikleri her maç sonrası orta yuvarlakta alem yapsalar ya...Yazık lan, bütün yük onlarda, stres atarlar hem.

8 yorum:

  1. Haklısın, hakemler niye kutlama yapmıyor ki, en çok küfürü de onlar yiyor :)

    YanıtlaSil
  2. Gol atan futbolcu timsah yürüyüşü yapıyor. Bu ne demek şimdi hocam... :)

    YanıtlaSil
  3. Gol atıp topu tişörtünün içine sokan ne demek istiyor:)

    YanıtlaSil
  4. hahaha çok eğlenceli olmuş bu gerçekten o golden sonra formasını çeken arkadaşından kurtulup yedek kulübesine koşan futbolcu görüntüsü net olarak aklımda ..

    YanıtlaSil
  5. Valla karıştırmayın onları şimdi :D

    Yazacaktım ama yanlış anlaşılmasın diye yazmadım :))

    YanıtlaSil
  6. Kesinlikle hepsinden bolca lazım :))))

    YanıtlaSil