Mim

Başlık atarken bu kadar kolaya kaçılır.

Cafe Tigris mimlemiş bizi. Aslında çok önceden mimlemişti ama elim alçıda olduğu için cevap veremedim bu mime. Şimdi alçı çıkmışken yazayım dedim. Yeni yıldan beklentilerimizi yazıyormuşuz.

  1. 2016 yılında daha çok yapmayı istediğin şeyler nelerdir?Daha çok kitap okumayı düşünüyorum ama bir türlü vakit bulamıyorum. Hala daha tutunamayanları bitirmeyi planlıyorum. Düşünün artık nasıl bir üşengecim.
  2. 2016 yılında daha az yapmak istediğin, hatta bırakmak istediğin şeyler neler?Hiçbir şeyi takmamayı planlıyorum. Tak tak stres oldu her bi yanım...
  3. 2016 yılında ziyaret etmek istediğin yerler nereler?Amasra en çok gitmek istediğim yerlerden biri. Barış Akarsu'nun memleketi olması bu tercihimi yapmamda etkili oldu.
  4. 2016 yılında başarmak istediğin şeyler neler?KPSS'yi kazanmak... İlk defa gireceğim tek seferde hallolur beni uğraştırmaz inşallah.
  5. 2016 yılında öğrenmek istediğin yeni yetenekler neler?Gitar çalmak. Çanakkale'de olan varsa öğretebilir :P:p 
  6. 2016 yılında geliştirmek istediğin şeyler neler?Henüz aklımda bir şey yok ama gitar çalmayı öğrenirsem onu geliştireceğimden emin olabilirsiniz.
  7. 2016 yılında kaç kitap okumayı düşünüyorsun?10-15 civarı.
  8. 2016 yılında başlamak istediğin bir şeyler var mı?5. sorunun cevabıyla aynı.
  9. 2016 yılı için ne kadar heyecanlısın, iyi şeyler olacağını düşünüyor musun?Hiç ümitli değilim açıkcası, iyi şeyler olacağını düşünmüyorum...
  10. 2015 yılından farklı olmasını istediğin şeyler neler?Her şey! 
Bu mimi dağınık anne, kore fenomeni, özgün erdoğdu(clumsymakeup) ve makyajlı limona yolluyorum. Önceden bu mimi aldıysanız bu yazıyı dikkate almayın.

25 yorum:

  1. Çok geçmiş olsun . Umarım 2016 yılında bütün isteklerin gerçekleşir. Sevgiyle

    YanıtlaSil
  2. yaa şu üşengeçlik kimde yok ki :))) Kpss çalış çalış :))) inş halledersin hemen ;) bu kaçıncı mimlenişim sırada ki bu olsun o zaman :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ee fenomen olmak zor zanaat azizim :P:p

      Sil
    2. Ondan mı dersin, değişsem mi ismi :))) Seviyor seviliyorum tabii :))))

      Sil
    3. yok yok değişme biz kime fenom deriz o zaman :P

      Sil
    4. yaptım ben mimi heee, sonra darılmaca olmasın :)))

      Sil
  3. Bu yaz Amasrada bir kaç gün geçirdim üç saate her tarafını gezdik hoş bir yer:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok hoş yer gerçekten en kısa zamanda ben de gideceğim :)

      Sil
  4. ayy mim için teşekkürler tabisi yaparım en kısa zamanda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim :) okumak için sabırsızlanıyorum :P

      Sil
  5. KPSS yi umarım ki kazanırsın, bu memleketin sınavları bitirdi beni :-/ İlkokuldan beri sınava giriyoruz, meslek sahibi oluyoruz, mesleğimizi yapmak için yine sınav...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ya hayatımız sınav oldu bitmiyor bu sınavlar bakalım bundan sonra ne sınavı çıkacak karşımıza (:

      Sil
  6. Ben bu mimi yeni gördüm bak 2016 yılına dair hedefler :) kpss de umarım ki istediğin gibi olur her şey <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah kazanırım şu sınavı tşkler :)

      Sil
  7. Merhaba, ben yeni tanıştım bloğunuz ile geçmiş olsun bu arada.
    Ben de mim etkinliğine yeni katılıyorum zevkli bir dayanışma değil mi ama:)))
    fulyapimlezzetler.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet mimler çok güzel oluyor. tşkler :)

      Sil
  8. Merhabalar blogunuzu takipteyim, banada beklerim:)
    Güzel yazılarda görüşmek üzere..
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  9. O zaman bir mimde benden :)

    YanıtlaSil
  10. oofff şu sıralar hiç yazasım yoktu zaten yazmadım ama yazcam saol :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biz bekleriz sinem :) müsait olduğunda yazarsın :)

      Sil
  11. Eneeem!! Gelcem Mert gelcem sen az idare et beni, yerime imza at yoldayım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tamamdır yoklama kağıdı bende :P:p

      Sil
  12. Bende depresyona girdim sayılır senin durumundayım :)

    YanıtlaSil