Mim: Kişisel Blog Yazarları Ne Düşünüyor?

Mim serüvenimize kaldığımız yerden devam ediyoruz. Bilirsiniz çok severim mimleri eheh. Mimler olmasa şu sıralar hiç yazı yazasım yok valla.  Yağmur Tozu mimledi bu sefer. "Kişisel blog yazarları ne düşünüyor?" diye soruyormuş e bize de yanıtlamak düşer. :)

1. Yakın çevrenizdeki insanlara blogunuzdan bahsediyor musunuz?
Bu blogu kimseye bahsetmedim.

2. Neden Blog Yazıyorsunuz?
Düşünceler içimde birikip patlamasın diye yazıyorum.

3. İlk yazınız ve son yazınız arasında nasıl fark var?
Fark olduğunu düşünmüyorum aynı şekilde devam ediyorum ehehe.

4.Blog yazmak normal yaşantınıza ne kattı?
Sürekli yeni yorum var mı yok mu diye hesabımı kontrol eder oldum mesela. Yeni yeni arkadaşlar tanıdım.

5.Yakın arkadaşlarınıza blog yazmayı önerir misiniz?
Evet, mutlaka öneriyorum. Düşüncelerimizin uyuştuğu kişilere özelikle daha çok öneriyorum. Çok kişiyi blog yazma serüvenine dahil ettim bu sayede.

6. Hangi kaynaklardan ilham alıyorsunuz?
Her şeyden ilham alıyorum. Buna çok müsait bir ortamda yaşıyoruz siz de kabul edersiniz ki gün geçmesin ki yeni ilginç olaylar yaşanmasın. :)

7. Diğer Blog sahipleriyle iyi iletişim kurabiliyor musunuz?
Evet blogger arkadaşlarla yorumlaşıp iletişim halinde kalıyoruz. Keşke daha öteye geçse buluşmalar vb. olsa falan daha iyi tanırız birbirimizi.

8.Şikayetçi olduğunuz konular var mı?
Blog dünyasına dair mi diye sorasım geldi. Eğer blog dünyasına ait ise bu soru şunu söyleyebilirim bazı bloglar reklam kaynıyor. Nereye götürsem imleci bir reklam açılıyor pop up zımbırtıları falan geliyor karşıma. Blog dediğimiz oluşumda bu kadar reklam olmamalı bence. Farklı platformlarda olabilir bu kabul edilebilir bir şey ama blog için aynısını söyleyemem.

13 yorum:

  1. Verdiğin samimi cevaplar için teşekkür ederim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim ama şimdi farkettim ben bu mimi yollamayı unutmuşum ehehe unutkanlık ya yaşlandım valla zor zanaat yaşlılık :P:p

      Sil
  2. Reklam olayına bende katılıyorum bazen çok yoruyor bi bloğa tıklamak:/

    YanıtlaSil
  3. Yorum gelmiş mi diye bende deli gibi kontrol ediyorum sabah mail kutusu dolu gelince insan nasıl mutlu oluyor :))

    YanıtlaSil
  4. Hemen sana yeni mail göndereyim sabah sabah :) sade, dürüst cevaplar! Ben de habire mail kontrol ediyorum. Dönüşüm geç oluyor ama :(
    Kolun dana iyi değil mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet iyileşti ama elim alçıda olduğu süre boyunca blogdan uzak kalmıştım şimdi anca blogger'a girdim teşekkür ederim :)

      Sil
  5. Ne güzel özet olmuş! Eline sağlık. Reklam olmazsa olmazı sanırım ama dediğin gibi rahatsız edici düzeyde olmamalı. Yazıyı okumamızı engellememeli.
    Ben de aynen sürekli mailimi yenilerken buluyorum kendimi ve gülümsüyorum o sayı arttıkça :D Yetişemememe rağmen yine de mutlu oluyorum elimde değil :)

    YanıtlaSil
  6. Ben de yaptım bu mimi.
    Yeni mim nerde Mert :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mimleyen yokki :P

      haftanın blogunu seçicem ama baya bi uzak kaldım blogdan elimden dolayı ama başlarım bikaç güne yazılara ve haftanın bloguna.

      Sil
    2. Ohoo unutmuş bir de hesap soruyor :) Sen yeni mim yapmayacak mıydın? :)
      Bak bu el bahanesi de çok uzadı ona göre :P

      Sil
    3. geldim geldim :P:p ama çok kırıldım bak hiç yorum yok fenomdan falan yorum beklerim ama feno bizi unutmuş (:

      Sil
  7. bloğumdan bahsetmesem de ismimle açtığım için gören duyan okuyan birçok arkadaşım oldu. Bu da sizi bazen istediğinizi yazma özgürlüğünden alıkoyuyor. Bu arada Blog keşif etkinliğinden geliyorum. Sizi takibe aldım bloğuma da bekliyorum bloğum için tık tık

    YanıtlaSil
  8. blog keşif etkinliğinden geliyorum seni takipteyim canım bana da beklerim :) sevgiler
    http://guzelvekulturluyum.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil