Ateşli Bayan Arıyorum

Normal kadını buldular da ateşlisini arıyorlar.

Uyduda bazı kanallar var. Bir numara veriyorlar, oraya mesaj atıp kendini tanıtıyorsun, sonra arayın beni deyip telefon numaranı bırakıyorsun. Tabii giren faturanın, kontörün haddi hesabı yok.

Öyle mesajlar dönüyor ki ekranda, sanırsın her biri Kazanova mübarekler. Hepsinin ortak noktası "ateşli bayan" veya "dul" aramaları. Niye lan? Yani neden özellikle bu ikisi? Örnekleyelim hemen;

"Selam genç kızlar ve de tatlı dul hatunlar. bu gece uçmaya hazır mısınız numaram 0544........"

Oha, kendine güvenin böylesi.

"Merhaba hanımlar, süper insan bu numarada 0545........."

Arkadaşım sen de çay demleyen, akşam maçını izleyen, herkes gibi birisin. Süper ne olm?

"Selam sevgiyi doyasıya yaşamamış özgür tombiş bayanlar, tanışmak isterseniz 0535.......(çağrıya cevap yok)"

Her geçen mesaj durum daha da fantastik hale geliyor. Bu sefer de özgür tombiş bayanlara kancayı taktık. Lan tombiş dedikten sonra seni kim arasın?

"Selam ben x, yaş 22, dürüst evlenmeyi düşünen kızlardan mesaj çağrı bekliyorum. şimdiye kadar kimseyi sevemedim."

Bu da hastası olduğum bir mesaj türü. Evlenmek için mesaj atıyor.

- Anne bak şurda virgülü unutmuş ama iyi çocuk bence, arasam mı?
+ Kızım bi dur, ağırdan sat kendini.
- Anne ne ağırdan satması, daha aramadım bile çocuğu.
+ Ha dimi lan, ara çabuk kaçmasın.

Bunlar mı yaşanıyor yani?

Şu mesajları da okuyup yazdım, bir tane "ateşli bayan" arayan çıkmadı. Gelişiyoruz bence artık.

Ama bir gün verilen numaraları arayacağım, içimi dökmek için: "Birader şu anda evinde atletinle oturup göbeğini kaşıdığını ikimiz de biliyoruz. İnsanlara kendini adaleli ve ateşli bir ispanyol erkeğiymiş gibi sunma rica edicem. Gerçekleri saklama yani. Uyarmak istedim sadece. Ha bu arada bi mesaj atınca kaç kontör gidiyo lan, şansımı denesem mi diyorum ben de."

8 yorum:

  1. :))) Çok güzel bir yazı olmuş haha çok güldüm.

    YanıtlaSil
  2. ayy bir de bunları sosyal hayatta düşün!.. :/

    YanıtlaSil
  3. çanakkaledeyim bende seninle görüşmek istiyorum mert nasıl ulaşabilirm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. böbrekleri sarıp vereyim ben gerek yok burdan çağırmana :)

      Sil
  4. Bence deneme, kesene zarar :)

    YanıtlaSil
  5. Ateşli bayan arıyorsanız en iyisi Khaleesi :P

    YanıtlaSil
  6. haha :)) eğlendim doğrusu:)) yazıların çok hoş❤️

    YanıtlaSil